Zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod numerem
534-347-494
a także mailowego
lp.ved-kofni.
przeglądy okresowe
wymiany elementów eksploatacyjnych (oleje, filtry, świece zapłonowe/żarowe)
naprawy zawieszeń
układów kierowniczych
hamulcowych
naprawy silników
wymiany pasków i łańcuchów rozrządu
naprawy skrzyń biegów
i innych elementów przeniesienia napędu
wymiany sprzęgieł
naprawy i diagnostyka układów zasilania/paliwowych
naprawy układów turbodoładowania silników
naprawy układów EGR i DPF
elektronika i elektromechanika
diagnostyka komputerowa
geometria- pomiary i regulacja
wymiany olejów w automatycznych skrzyniach biegów- MOTUL GARAGE EVO
serwis klimatyzacji - na czynnikach R134A i 1234YF
tuning mechaniczny
i wiele innych.
Zapewnią one długą eksploatację samochodu, przyjemność z prowadzenia sprawnego pojazdu, bezpieczną jazdę, optymalne zużycie paliwa, właściwe osiągi oraz niezawodność. Terminy i zakresy przeglądów określa się na podstawie informacji technicznej producenta danej marki zależnie od przebiegu lub okresów między kolejnymi przeglądami.
Sprawdzenie stanu podwozia
Sprawdzenie układu wydechowego
Sprawdzenie przewodów paliwowych i hamulcowych
Sprawdzenie zawieszenia (przednie i tylne wahacze, amortyzatory/ sprężyny, stabilizator)
Sprawdzenie układu kierowniczego
Sprawdzenie stanu opon/ kół
Sprawdzenie mocowań układu napędowego - poduszki silnika
Sprawdzenie osłon, przegubów napędowych
Sprawdzenie stanu hamulców łącznie z zdemontowaniem kół
Sprawdzenie wycieków z układu napędowego od spodu samochodu
Sprawdzenie w komorze silnika stanu przewodów paliwowych, wodnych oraz chłodnic, podciśnieniowych, elektrycznych
Sprawdzenie oświetlenia, sygnału dźwiękowego, wycieraczek i spryskiwaczy
Sprawdzenie oświetlenia wskaźników deski
Sprawdzenie poziomu płynów eksploatacyjnych
Wymiana filtrów, świec, oleju wg przebiegu i stopnia zużycia elementów
W samochodach 4x4:
sprawdzenie krzyżaków i przegubów wałów napędowych smarowanie punktów smarowania
Na podnośniku sprawdzamy układ zawieszenia, układ hamulcowy, stan podwozia oraz wycieki. Gdy stan pojazdu jest dobry przechodzimy do drugiego etapu. Podłączamy komputer, w celu odczytania ewentualnych błędów zapisanych w sterowniku silnika. Po przeprowadzonej diagnostyce komputerowej mierzymy grubość lakieru.
Nasz pracownik, który zajmuje się przeglądem samochodu omawia wszelkie uwagi z kupującym.
Dodatkowo klient otrzymuje wstępną wycenę napraw, aby mógł świadomie dokonać zakupu samochodu.
Zniszczone światła to nie tylko kwestia estetycznie wyglądającego pojazdu. Widoczność na drodze jest jednym z podstawowych aspektów bezpiecznej jazdy. Reflektor, który jest pożółkły, zmatowiały bądź porysowany negatywnie wpływa na zasięg i jakość promienia światła. Na życzenie klienta jesteśmy w stanie doprowadzić lampy do satysfakcjonującego stanu.
Sprawna klimatyzacja stała się nieodzownym komponentem każdego współczesnego pojazdu. Raz do roku, najlepiej przed sezonem letnim powinniśmy przeprowadzić serwis układu klimatyzacji. Sprawdzić jej szczelność, stan czynnika oraz dokonać odgrzybiania układu, przy jednoczesnej wymianie filtra kabinowego.
Dodatkowo jeśli układ klimatyzacji przestanie sprawnie działać możemy Państwu zaproponować jego uszczelnienie bądź naprawę.
Dlaczego konieczna jest wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów?
Ta czynność dotyczy wszystkich urządzeń, w których popularnie mówiąc "olej pracuje". Po pierwsze wszystko się starzeje, nawet olej syntetyczny. Gdy się starzeje, to pogorszeniu ulegają jego parametry. Po drugie, tam gdzie jest różnica temperatur powietrza, tam istnieją też warunki do powstawania pary wodnej i skraplania się wody. Takim miejscem jest właśnie skrzynia biegów. Nie są to duże ilości, ale w czasie 3 i więcej lat powstaje jej na tyle dużo , że może w istotny sposób pogorszyć właściwości oleju. Kolejnymi czynnikami wpływającymi na pogorszenie właściwości oleju to temperatura i zabrudzenia, które powstają w wyniku zużywania się elementów mechanicznych. Sadze powstające w wysokich temperaturach to kolejny czynniki wpływający na pogorszenie jakości oleju.
Wszystko to powoduje, że olej traci swoje parametry. Stary olej gorzej chroni powierzchnie trące, gorzej przenosi siły wytwarzane przez sprzęgło hydrokinetyczne i zawory oraz gorzej odprowadza temperaturę. Staje się zbyt rzadki lub zbyt gęsty i brudny dla precyzyjnych hydraulicznych elementów sterujących i sprzęgieł, uruchamiających poszczególne biegi.
Zapraszamy do wykonania wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów metodą dynamiczną. Koszt usługi to 320zł + ewentualny koszt wymiany filtra hydraulicznego.
Zadzwoń do nas pod numer: 534-347-494 lub 697-249-106, 601-258-845.